torsdag 13 januari 2011

Woop, woop!

Nu är det sista av min 3,5 år långa utbildning gjort. Jag har inget mer kvar att göra än att fira! Imorn har vi avslutningsceremoni i skolan och på kvällen slår vi klackarna i taket. Tror det blir en kul och minnesvärd dag. Hittade en klänning från Zara för 99:-, var tvungen att slå till. Så det klädesplagg jag visade upp igår kommer jag alltså inte att ha på mig under dagen. Tänkte ni skulle tycka att det var värt att notera. Tsss.

Rea:n efter mellandagshetsen ger bra tillfällen att fynda. Tog en sväng till Body shop och fick köpt body butter. Blueberry for dry skin. Passar ju mig. Eksemfnöske som jag är. Det luktar gott också.

2 kommentarer:

  1. Härligt!! Var det rea på bodybutter!?? Brukar de ha det :s kanske är utgående dofter..
    Festa järnet ikväll, du har två veckor att repa dig tills vi kommer!! :p

    SvaraRadera
  2. Grattis igen min fina vän! Hoppas att det blev lyckat igår och att du ser till att fira och njuta ordentligt. På måndag börjar det, på riktigt! :D

    SvaraRadera