måndag 24 januari 2011

Tulpandamer och möte

Efter jobbet idag svängde jag förbi Karolina Palmér och hämtade affischen med "Tulpandamer". Är så nöjd, skall hitta en fin inramning till bara. Affishen passar i alla fall som en smäck på väggen i köket, det var precis det jag misstänkte.

Det är dock inte slut med jobb för dagen än. Ikväll skall jag iväg på möte (igen), eller närmare bestämt APT. Arbetsplatsträff. Blir aldrig av med de där förkortningarna som hängde efter mig som student. VFU, LUF, Bada + alla kursförteckningar, med mera. Nu fortsätter det med andra ord. Blir spännande att se hur ett APT-möte går till i alla fall.

I övrigt gick helgen alldeles för fort, men jag tror och hoppas att det blir en bra vecka.

2 kommentarer:

  1. Har aldrig varit på ett APT. Får man fika eller?? :p

    SvaraRadera
  2. Haha, "får man fika?"! Jag fick semla när jag var med på ett sådant för två år sedan! haha. Vad roligt att du har fått köpt en affish, underbart när man har gått och längtat efter det! :)

    SvaraRadera