onsdag 12 januari 2011

Fulla hyllor

Då var håret betydligt ljusare, kortare och fräschare! Känner mig nästan som en ny människa. Klippte mig hos en tjej som inte tagit sitt gesällprov än så jag fick det betydligt billigare också, det gillar jag. Efter klippet tog jag en runda på H&M. Hittade en grej som jag kanske skall ha på mig på fredag. 75 pix på rean. Men vi får se hur det blir. Har börjat rensa ur garderoben också! Hade en hylla fylld av studentlitteratur, böckerna har jag nu lagt i en rullande låda under sängen. Varför kom jag inte på det tidigare? Funderar dock på att sälja av lite böcker. Någon som vill köpa lite litteratur kanske? I vilket fall som helst har jag nu betydligt mer plats för alla mina kläder i garderoben.











Men tjejer vad säger ni, när kör vi på kommersen?   

3 kommentarer:

  1. Mycket snygg! Hoppas ni får jätteroligt på fredag. Härligt det måste kännas! :) Ja, kurslitteratur kanske man borde sälja. Har också en HIMLA massa som står och tar plats och som inte har någon funktion längre typ flumböcker dom: "att förstå vårdvetenskap". Sicken skit!! Puss på världens sötaste sofie!

    SvaraRadera
  2. Typ en lördag el. söndag, snart. Kan nog de flesta i jan/feb. Jag slänger ut ett datum nu bara: 5, 6 feb!??

    SvaraRadera
  3. Du får slänga upp en bild på håret också! :) kommersen ja! Har väl bara öppet på lördagar och söndagar? Jag ska kolla upp detta! Nya kursen börjar nästa vecka och jag kommer ha sketamkt att göra de första två veckorna vet jag! Puss på dig!

    SvaraRadera