lördag 22 januari 2011

På jakt

Idag har vi varit på jakt efter ett nytt soffbord (igen). Efter att Daniel hoppade sönder vårt förra, köpte vi ett nytt. Men vi känner att det är lite väääl litet, hade önskat att det var något större. Bordet kostade dessutom inte mer än en lunch, så nu tänkte vi lägga lite mer på det. Dock var det lättare sagt än gjort. På IKEA fanns inget. På Chili fanns ett kanske. På Bolagret fanns inget. Efter det orkade vi inte mer. Vill gärna ha ett runt, i ek. Men vi får se.

Möttes av en glad nyhet när jag kom hem och satte mig framför facebook. Karolina Palmér (som jag skrivit en del om på min förra blogg) har tryckt upp en av sina tavlor på affisch för 299:-. JAG VILL HA! Skickade omedelbart iväg ett mail där jag visade mitt intresse. Hoppas att affischerna inte hinner sälja slut. Hade passat perfekt i vårt kök.

 

Ikväll skall jag och Osc äta indiskt på Maharani. Mums!

1 kommentar: