torsdag 7 juni 2012

It takes TWO

Kalles 25 års firande var mycket fint. Att det kombinerades med en spelning med Familjen på Villa Belparc var dessutom väldigt lyckat. Bra kväll, kort och gott.

Annars har det varit en skum vecka. Har noll koll på dagarna. Jobba två dagar hit, ledig i en dag och jobba två dagar dit. Trodde det var måndag när jag satte mig i bilen i morse. Hel snurrigt. 

Nationaldagen spenderade jag och Osc med sjukt massa kaffe. Började med flera koppar i Myra, en paus med mat på Pasta Bella (fråga mig inte varför) och avslut med fler kaffekoppar hos mami och papi. Det kanske är svaret på varför det var så svårt att somna igår kväll, att inte den tanken slog mig förrän nu. 

Ni får ursäkta det totalt innehållslösa bloggandet. Har verkligen inget spännande att förmedla. 

1 kommentar:

  1. Det var trevligt att stöta på er Kungsbacka torg! :D Puss!

    SvaraRadera