onsdag 26 januari 2011

Hurra!

Jag misstog mig, jag får visst lön! Fast från den 18:e denna månad. Det var en positiv överraskning att få lönespecifikationen i brevlådan för jag trodde att jag skulle få klara mig på 50:- (som kontot består av nu) till den 25 februari. Men så är alltså inte fallet, tur det.

Idag åkte Oscar till Åre i alla fall. Han kände sig betydligt bättre och jag känner inte av något. Peppa, peppa ta i trä. Får för säkerhetsskull kanske testa kuren med att svälja hela vitpepparkorn som Lisa tipsade om. Frågan är om det stämmer eller inte. Placeboeffekt kanske?

1 kommentar:

  1. Möjligt att det är placeboeffekt på det, men huvudsaken är att man inte trooor att man är magsjuk för då blir man det oftast tycker jag., Går och känner efter hela tiden liksom :p Ser fram emot lördag! pusss

    SvaraRadera