söndag 30 januari 2011

Rullar fötterna?

Okej. Jag är "lite rund under fötterna", som det fina uttrycket låter. Ikväll har jag haft de närmsta tjejerna här (bortsett från Emely) på middag. Vi har ätit tapas, druckit vin och praaaaaaatat. Efter allt det där gick vi ut på Esters, det enda stället som fortfarande funkar om man inte vill stöta på ett gäng bebisar samt orkar åka in till Gbg. Vi hade i alla fall en kul kväll med ett fantastiskt umgänge! Av mina fina vänner fick jag en inramad Karolina Palmér affisch och ett halsband formgivet av Helena Berggren. Mycket snyggt och jag blev så glad. Nu vill jag inget annat än sova. Känner att jag inte riktigt har koll på de tangenter jag tycker på.

Puss & kram & god natt! Eller morgon?

2 kommentarer:

  1. Tack kära Sofie för en jättetrevlig kväll!! <3

    SvaraRadera
  2. Tack fina Sofie! Va väldigt väldigt trevligt!! <3

    SvaraRadera