onsdag 19 januari 2011

En bok med autograf

Idag fick jag hem den här boken med posten:



Ser fram emot att läsa den! Hade hoppats på att få en hälsning i den som Alex utlovade i sin blogg, men fick bara autografen. Inte alls lika roligt. Fast det hade jag tyckt för 12 år sedan då jag samlade på autografer. Stoltserade med namnteckningar från Linus Wahlgren, Jesper Salén, Elektra i Gladiatorerna, Billie Piper, Arvingarna, han som spelade Adam i barn/ungdomsserien Eva och Adam samt några bortglömda Rederiet stjärnor. Jag bombaderade nämligen kändisar (främst "snygga killar") med menlösa brev där jag bad om deras autografer. Till min stora glädje fick jag också svar från en del. Sådant kan man också roa sig med.

1 kommentar:

  1. Haha, vad roligt! Jag samlade också på autografer när jag var liten. Lyckades dock inte så bra, fick kalve, tippen och Carola! Haha..

    Signerade böcker är så roligt! Tråkigt att du inte fick ett längre meddelande bara! :)

    SvaraRadera