tisdag 25 januari 2011

Kräksjuka

Oscar är kräksjuk. Det kommer väldigt olägligt. Planen var ju att han skulle åka till Åre imorgon. Får se hur det blir med det... Och jag får för allt i världen inte bli smittad. Skall ju ha hit de närmsta tjejerna på lördag för att fira min examen i efterskott med dem. Planeringen för maten är i full gång. Festen tar aldrig slut!

... Är det en illamåendeklump jag känner i magen?

I övrigt är det väldigt segt att inte få första lönen förrän nästa månad.
Jag. är. en. fattiglapp.

4 kommentarer:

  1. Noooooo, inte kräksjuka! Hoppas, hoppas att Oscar blir frisk fort och att du håller dig frisk! Ser verkligen fram emot lördag!

    Drygt att vänta på första lönen ja! Usch, jag har det framför mig, tjohoo!

    SvaraRadera
  2. Svälj hela vitpepparkorn Sofie!! Lärde jag mig när jag jobbade på dagis. Ett par tre stycken morgon och kväll. Och handsprit gör susen också, men det vet du ju redan!!! :) Bli inte sjuk för bövelen, jag vill festa!! puss

    SvaraRadera
  3. Usch för kräksjuka!!

    Men varför får du inte lön!? Det får jag... Fast från 17:e såklart, så det blir typ halvtid. Du är väl anställd? Eller går du på timmar? Kram

    SvaraRadera
  4. Svar till Linnea: Jag hade fel, jag får lön! Fast från den 18:e när jag började, så du har helt rätt :) Kram

    SvaraRadera