söndag 25 september 2011

Tjugofem

Snart kommer Lina och Victor hit på kvällsfika. Det passar fint en söndag som denna. Tänkte dock att jag skulle hinna blogga lite först.

Igår firade vi en 25-åring. Niclas hade bokat bord för 20 pers på Hard rock. Maten var okej, drickan dyr och sällskapet trevligt. Efter några timmar bar det vidare till Sticky. Där spelade Dolores (nånting), som faktiskt var väldigt bra. Efter spelningen, när dj:n satte igång, dansade vi oss svettiga - som alltid. Älskar att jag har så dansanta och musikälskande vänner.

Annars har jag haft en behaglig söndag. Inget bakis alls och promenad i underbart, soligt höstväder. Gick runt kring gårdarna där jag bodde fram tills jag fyllde tre. Minns små fragment där ifrån, men det mesta kommer nog egentligen från filmer, bilder och sådant som jag fått berättat för mig. Men på ett sätt känns det ändå hemma. Och fint. Efter promenixen slängde jag och Osc ihop en lasagne to die for. Fruktansvärt god. Det läskas fortfarande i munnen på mig.

Måndag imorgon och jobb till halv fem. På't!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar