lördag 5 februari 2011

Svenneafton

Nu hänger mina två Karolina Palmér tavlor på väggen. Är så fantastiskt nöjd. Får ett stort leende på läpparna när jag ser målningarna. Glad konst!

Ingen bra bild, men ni förstår grejen.


















Alla som känner mig väl vet att det ikväll händer något som jag tycker är väldigt roligt. Melodifestivalen. Det finns två saker jag nördar om och det är;
1. Kostymdramer
2. Melodifestivalen/ESC

Ikväll åker alltså schlageröronen på, ribban - för vad som är bra musik på riktigt - sjunker och åsikterna haglar. Det är tävling och det är kul! Kvällen till ära är jag patriotisk och håller en extra tumme för Jonas Matsson. Gammal Frillesåsbo och sambo med en klasskamrat till mig från grundskolan. Heja, heja! Parkerar mig i soffan hos Jenny för en svenneafton med tacos och tjejerna.      

2 kommentarer:

  1. Verkligen jättefina tavlor! Jag förstår om du är nöjd :D Tack för en mysig kväll och visst var vi ÄRKE-svennar idag?? Vi hade fått många poäng i det där svennespelet du hade spelat! Haha. Puss mitt hjärta.

    SvaraRadera
  2. SÅ otroligt läckra tavlor! Föll direkt när jag gick in på hemsidan! Kram

    SvaraRadera