söndag 29 december 2013

Bebismys och annat

Idag har jag, Lisa och Maria varit hos Jenny och Anders och hälsat på lilla bedårande Elsa! Det var himla mys att hänga med mina fina och Elsa var så söt och snäll. Det var nästan så att man ville äta upp henne! Men det kan man ju inte göra heller. :)

Annars har det mest varit fredag hela veckan. Har ingen riktig koll på dagarna längre. Igår kväll blev det i alla fall thaimat och spel hos Lina och Victor. Lånade med oss en massa flyttkartonger, så nu är det bara till att sätta igång att packa och stapla längs väggarna!



Nu ska jag begrava mig lite i En man som heter Ove av Fredrik Backman. Fantastiskt bra bok som jag fick i julklappsspelet. Tragik-komik, hög igenkänning och hjärtskärande. Jag vill liksom inte riktigt lägga ifrån mig den. Så bra är den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar