torsdag 2 januari 2014

Gott nytt

Då är alltså 2014 här. Jag ser verkligen fram emot det här året då det är mycket roligt som väntar.
För att nämna några grejer:
- Flytt med allt vad det innebär.
- En av mina närmsta och äldsta vänner kommer få bebis
- Resa till Malaga.

2013 avslutades himla fint med god mat hemma hos Björn och Tina. Stiftade bekantskap med deras vänner från norr, Elias och Magnus. Vi hade ett gemensamt intresse: Eurovision. Inte ofta jag träffar någon som tycker det är lika roligt som jag. Och nu var de två på en och samma gång. Vi diskuterade bland annat den skalliga fast långhåriga tysken som struttade runt i platådojor 1998, Nederländernas klänning 2000 och det hemska "boybandet" från Cypern som varken kunde sjunga eller dansa 2002. De visste till och med vilken låt jag syftade på när jag nämnde den unga tjejen från Turkiet som var med 96-97 och de kunde sjunga refrängen till den stackars finskan som kom sist 1996. Vi var lika lyriska alla tre! Fullkomligt nörderi och jag älskar det.

Imorgon blir det jobb. Börjar 06:00. Hur ska det gå?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar