onsdag 4 december 2013

Autumn review

Eftersom den där hösten bara försvann skulle en sammanfattning av den sitta fint. 

Den började med massor av visningar av olika hus här och där. När vi klev in på Härdvägen visste vi att det var där vi skulle bo. I oktober skrev vi på kontraktet. Förutom att gå på visningar har också jobbet kallat och funkat fint. Det har bjudit på glädje, utveckling och många fina stunder trots sjukskrivningar och tuffa förutsättningar. I oktober blev jag och några arbetskamrater ivägskickade till skogen i Landvetter. Där fick vi gå Mulle-utbildning över en helg. Efter den skogsvistelsen luktade min hud rök i flera dagar och numera kan jag (nästan) koka soppa på ett stormkök. Vi har haft hej-då kvällar för vänner som stuckit down-under och jag har hälsat bästa Emely välkommen hem (om så bara för en månad). Jag har, precis som hipstersarna, börjat älska "pulled pork" (tack Elin & Peter) och Så mycket bättre har haft sin sämsta säsong hittills. Grebbestad i höstsol ha upplevts och planer för Malaga-resa har spånats. Att 8-bitars kan förgylla en fest har också visat sig. Och så vidare.   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar