söndag 5 juni 2011

Musik och glädje

Håkan igår då. Herr Hellström bjöd på fest (som alltid) och vädret var på topp! Grillningen och förfesten hos Kalle och Linn var också riktigt fin. Stek, sol, vin, mat och goda vänner. En bra dag som dock avrundades annat än vad vi tänkt oss. Men så kan det gå.

På tal om konserter och sånt. Här om dagen fick jag och Oscar för oss att vi alfabetsvis skulle gå igenom vilka artister som vi varit och sett på spelningar/konserter. Det blev en del. Förmodligen är det också helt ointressant att läsa om, men jag älskar listor så därför bjuder jag ändå på min nedanför! Sluta läs nu om du vill.

Arctic monkeys
Arcade fire
Antony & the Johnsons
Ark (the)
Adiam Dymott
Anna Ternheim
Backstreet boys
Bob hund
Coldplay
Club killers
Daniel Lemma
Deportees
Dungen
Eskobar
Franz Ferdinand
Glasvegas
Gossip
Håkan Hellström
Hives (the)
John ME
José Gonzales
Kent
Kings of leon
Killers (the)
Looptroop
Lars Winnerbäck
Marina & the diamonds
Mando diao
Markus Krunegård
Moneybrother
Melody club
Marit Bergman
Osomatli
Plan (the)
Promoe
Red hot chili pepers
Regina Spektor
Robyn
Sounds (the)
Suburban kids with bibical names
System of a down
Tiger lou
Timbuktu
Turbonegro
USCB Allstars
Weeping willows
White lies

Och garanterat en hel del glömda. De som står med i listan har jag i alla fall minnen från.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar