torsdag 30 juni 2011

Countdown

Mycket händer nu! Nedräkningen till semestern har börjat. Imorgon är det en vecka kvar. Ska bli underbart skönt med lite ledighet, det har varit ett intensivt halvår sedan jag slutade skolan. Sjukt fort har det dock gått. I måndags hade jag och arbetslaget liten avslutning i Tjolöholms hamn. Vi åt räkor och drack vin. Havet låg spegelblankt och solen brände. En fin kväll. Och igår gästade vi Tjolöholm igen. Fast denna gång för avslutnings APT med hela enheten och rektorer och grejer. Hade ett litet chigong-pass, picknickade och fick sommarpresent, typ.

Vad som mer har hänt är att jag och Osc bokat flygbiljetter till Umeå (av alla ställen, mitt i sommaren). Åker nästa lördag. Ska hälsa på Björn och Tina som bor och pluggar där. Har aldrig varit så långt upp i Sverige. Sälen måste typ vara mitt rekord och då var jag tre, eller nåt. Ska bli kul att komma dit i vilket fall som helst.    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar