måndag 20 juni 2011

Kort och gott

I fredags var tjejerna här och åt räkor på altanen. Det är vår lilla tradition som återkommer varje sommar. Vi började planera för temafester. Vill upprepa succen som blev med 90-tals festen! Vi har två teman fastställda i alla fall; "Ombytta roller (manligt/kvinnligt)" och "High school". Får se hur detta artar sig.

img_1526 (MMS)
Bilden har jag stulit från Maria!
















I lördags tog jag och Osc bilen till Lager 157. Sist jag var där var i början på gymnasiet, men det mesta var sig likt. Anna hade tipsat om att det fanns Pippi-tröjor där, så nu har jag äntligen en i mina ägor.

Och på fredag är det som ni alla vet MIDSOMMAR. Umgänget är klappat och klart men hur och var vet vi inte riktigt än. Men det löser sig alltid. KUL att smhi visar mulet väder och 14 grader dagen till ära. Sverige är att lita på.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar