lördag 21 januari 2012

Tick tack

Jag ser det snöar. Det var ju mindre roligt. Varför, är frågan. Vem är intresserad av snö nu?

Då var det helg igen. Ikväll ska vi hem till Elin och Peter där också Niklas och Kristina kommer befinna sig. Vi har blivit lovade tapas och sällskapsspel. Det ser jag fram emot!

Jag har fyndat igen. Gick iväg för att köpa en ny sovkudde (eftersom min nuvarande är en boll av kvalster), men kom hem med betydligt fler grejer. Gina tricot sålde ut accesoarer för 10kr /styck. Lite för bra för att vara sant, tyckte jag, och norpade åt mig två klockor och ett armband. (+ En sjal och två par leggings). Allt skulle gått på 900 kr. Jag betalade 150 kr. FYND! Som sagt.

pic.twitter.com/o8q1AWVr
20 pix! Lätt värt.


1 kommentar:

  1. Jääälar vilka fynd! Älskar sånt! Pusss o ha så trevligt ikväll!

    SvaraRadera