söndag 15 januari 2012

Fine young cannibals

Det har varit en väldigt lugn och skön helg.

I fredags överraskade Oscar med pestolax när jag kom hem efter stängningen på jobbet. Det smakade mycket bra! Sedan drack vi rom & cola resten av kvällen. Igår tog vi bilen till Majorna och gick loss på Bengans. Kom bland annat hem med två vinylskivor a la Fleet foxes och Wolf parade. Innan vi åkte vidare in mot stan tog vi en köttfärsburrito på Columbus café och botade min mensmage. På Åhléns köpte vi en vit pall till hallen och jag blev kär i en grytlapp. Kvällen avslutade vi med sällskapsspel, kaffedrink, vinyllyssnande och Seven. Lätt illamående efter det sistnämnda. Det är en mycket bra film, men den gav mig en obehagskänsla i magen efter sitt slut. Brad Pitt och Håkan Juholt är, på tal om Seven, lika gamla. En liten parantes bara.

Nu sitter jag och funderar på vad vi ska laga för något gott idag. Tips?


3 kommentarer:

  1. Vaa är dom!??! Att man kan vara så snygg i den åldern... (Pitt alltså :p)

    SvaraRadera
  2. Hemmagjord kebabrulle, enchiladas, något grekiskt :) puss

    SvaraRadera
  3. Hahah. Hur sjukt är inte det då? Att de är lika gamla alltså..

    SvaraRadera