onsdag 25 januari 2012

Mol allena

Jag brukar börja mina blogginlägg med att sammanfatta helgen. Varför vet jag inte. Kanske för att jag inte har något bättre att skriva. Hur som helst var det himla mysigt hos Elin och Peter i lördags. God mat och gott folk! Satt mesta delen av kvällen på köksgolvet, pratade jobb och drack Rosa pantern. Söndagen var fin den med. Hängde med Maria. Vi gjorde lite rea-fynd (igen!), åt kycklingsallad och slog oss ner i varsin biofåtölj och såg på Simon och ekarna. En fin och himla bra film. Så nu har jag lånat boken av mormor! Får dock se när jag ger mig tid att läsa den.

Och idag åkte Oscar till Åre. Så ikväll håller Sveriges mästerkock och popcorn mig sällskap. Älskar Leif Mannerström! Han är ju för mysig. Tog dock ett litet tag innan jag insåg det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar