onsdag 16 maj 2018

Att smälta bort

Sommaren är här. Har varit över 25 grader flera dagar i rad. Och som det ser ut nu kommer det att fortsätta så. Fantastiskt härligt men hårt att inte kunna njuta av det fullt ut. Det där med stekande sol och värme i kombination med att vara höggravid är nämligen sådär. Vet inte riktigt vart jag ska göra av min kropp ibland...

Dagarna rullar hur som helst på. Nu är det ynka 12 st kvar till BF. Hur galet är inte det? Känner mig allt annat än redo. Men det blir man väl kanske aldrig? Men tänk att äntligen få hålla vår lille i famnen. Det är den högsta önskan just nu.

Sista tiden har det bla varit matmarknad på torget, grillkvällar, bästis-häng, ESC-vecka (rätt låt vann, typ), namngivning för älskade Konrad och annat fint. Känner att jag behöver varva ner nu och bromsa schemat. Finns inga do's kvar i alla fall, så bara den tanken lugnar mig. Dock hänger det en målare utanför vårt fönster som stressar mig en aning. Han förvandlar visserligen vårt hus från grått till vitt och det är ju glädjande i sig 😊

Nu ska jag fortsätta smälta bort lite och kanske trycka i mig en glass.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar