måndag 20 april 2015

Mest blaj

Om man skulle ge sig på det där med att blogga igen? Eller inte. Vi får se.

Jag sitter och kurrar och är glad för att solen bjöd på värme idag. Oscar kokar ägg. Dagens konstigaste var att jag köpte en gren för 120 spänn, som jag inte ens har någonstans att ha. Varför, är frågan. Onödigt? Ja.

Vet inte riktigt varför jag skriver detta totalt onödiga inlägg.  Hatar dessutom att skriva på surfplatta. Ingenting man  skriver blir rätt och man får bara gå tillbaka och ändra hela tiden. Skitgrej. Tangentbord med riktiga knappar ska det vara.

Ikväll väntar sista avsnittet av  Jordskorpan. NEJ. Jordskott. Ingen  jävla jordskorpa. (Som sagt, det där med vanligt tangentbord med riktiga knappar). Hur som är jag nyfiken  på hur det hela slutar. Kul att svenskarna lyckats göra en  övernaturlig serie som faktiskt är spännande på riktigt och utan pajigheter!

Det var väl det jag ville framföra. Nästa gång bjuder jag på något mer vettigt att läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar