söndag 20 januari 2013

Det regnar guld

Åh, det var så kul igår! Att se alla artisterna och produktionen bakom programmet.

Photo by 0fies

Om galan: Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag. Älskar. Soran. Han är så underfundig i sina skämt. Jag kastar alltid huvudet bakåt av glädje när jag skrattar åt något han säger. Haha. Så även igår. Det var också underbart härligt att se älskade P3 profiler som Christer, Knyckare och Kodjo. Bäst live var Timbuktu - som alltid bjuder till fest, Gnucci - som också bjöd på kul show och Discoteka Yugostyle - som jag förälskade mig i pga balkantongångarna.

Innan galan började var vi och åt på S.p.i.c.e som lagar thaimat i lite lyxigare förpackning, typ. Gott var det.

Och på tal om asiatisk mat: Nu har Beijing8 öppnat i Göteborg. Det är min morbror som står bakom kedjan. Så gå dit och ät dumplings nu! Det ska jag göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar