tisdag 27 december 2011

Strålande jul!

Ursäkta frånvaron den sista tiden. Jag har inte haft någon lust att blogga, men nu ska jag försöka bättra mig.

Julen har hur som helst varit fin. Familj, mat och mys. Bästa julklappen fick jag av Oscar. En weekend till Edinburgh i vår. Äntligen! Vi åker tillsammans med Lina och Victor. Ser redan fram emot det.

Min julledighet blev dock kort. Var tillbaka på jobbet redan idag. Imorgon arbetar jag däremot sista dagen i Fjärås. Det är med lite vemod jag lämnar in nyckeln. Har fått så mycket kärlek de sista dagarna i form av kramar, presenter och kort med söta meddelanden på. Kommer sakna alla. Men samtidigt kommer det bli kul att gå vidare och börja på det nya jobbet. Tisdag nästa vecka är det dax.

Måste tillägga att jag numera är medlem i Moccamaster-familjen.
En sådan här tjusig sak står och pryder bänken i vårt kök.

 
Gott kaffe, ja.

2 kommentarer:

  1. Har saknat dig :)
    Vilken underbar julklapp du fick två gånger om! Moccan är ju såå snygg!

    SvaraRadera
  2. Åh skoj med Edinburgh! Vi var ju där en kot visit och åt innan vi åkte till Glasgow. Alltid härligt med nåt att se fram emot!
    Lycka till på nya jobbet! Pusss

    SvaraRadera