tisdag 6 december 2011

En signatur

Sådär! Nu är kontraktet skrivet för nya jobbet. Det känns väldigt bra i magen. Ska bli kul och spännande att börja arbeta på ett nytt ställe. Kommer dock sakna mina nuvarande kollegor och barnen, men livet rullar vidare.

Har fått köpt första julklappen idag också. Nu är det "bara" resten kvar. Till helgen kanske? Har fått för mig att jag ska baka eget julknäckebröd i veckan också. Det blir intressant. Får se om tålamodet räcker till och hur enkelt det är. Om jag bakar så ska det gå snabbt och lätt (som ni fått lära). Har fått för mig att knäckebröd passar in på den beskrivningen. Eller? Fortsättning följer...

2 kommentarer:

  1. Åh va spännande! Både jobb och baket menar jag :) Får kanske ett litet smakprov på julbordet? :D Pusss

    SvaraRadera
  2. Så kul vännen! Tycker att du gör helt rätt i att byta, man ska passa på när man kan :) är väldigt glad för din skull!!

    SvaraRadera