lördag 3 december 2011

Copenhagen och andra nyheter

Köpenhamn var härligt! Så skönt att komma iväg, byta miljö och bara vara. Vi bodde centralt och bra, med gångavstånd till allt. Vad gjorde vi då? Strosade runt på ett juligt Tivoli, shoppade, drack öl och åt smörrebröd i Nyhavn, hängde på irländskapubar och åt gott. Med andra ord: precis sånt man gör på weekendresor. Och trots orkanvindar lyckades tåget ta oss hem på söndagen, till vår glädje.

 

Så, nu är mina batterier laddade igen. Vilket känns skönt. Den här hösten har varit en av de jobbigaste jag nånsin varit med om, tror jag. Men nu är jag back on track.

En rolig sak som händer i veckan: Jag ska skriva på papper för ett nytt jobb. Kul, kul! Har varit på några intervjuer och blivit erbjuden jobb på samtliga. Ego-boosten flödar!   

3 kommentarer:

  1. Köpenhamn är verkligen en underbar stad, ligger ändå relativt nära oss också! Kul att ni kom iväg!

    Grattis till nya jobbet! Du får berätta allt när vi ses! Pusss!!

    SvaraRadera
  2. Grattis sof!! Va roligt!!

    SvaraRadera