lördag 26 mars 2011

I andra händer

Idag har jag och Osc sprungit runt i second hand affärer. Först blev det en nyöppnad som ligger i Sniff och snabbs (eller nu vad det hette) gamla lokaler. Hittade ett par riktiga Sofie-iga cocktailglas för 10:- /st som jag inte kunde klara mig utan. Sedan tog vi en sväng till Röda korset. Har tagit på mig uppgiften att köpa gamla kastruller och grejer till jobbet som barnen kan använda ute, de älskar att leka med sådant speciellt när det är "riktiga" saker. Fyndade på som bara den och kom hem med en kasse full! 




















Väl hemma fortsatte vi med andrahands tänket. Lisa har nämligen bokat bord till Kommersen nästa helg så jag kikade igenom vad jag har att sälja. Kom fram till att det var en sjuk massa kläder och en halv filmbutik, typ.

Hej hållbar utveckling!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar