söndag 20 mars 2011

FixarSöndag

Vi tog Blå express till Kalle och Linn igår. Enligt Kalles beräkningar skulle det vara det smidigaste och snabbaste färdsättet. Jag säger; aldrig mer! Blå express är en party pooper. Bortsett från det var kvällen himla trevlig och L & K har lyckats få tag på en väldigt fin lägenhet.

Idag har jag haft en fixardag. Har rensat garderoben - igen. Som sagt, jag gör inget annat. Tänk er vad skönt det skulle vara att bara göra sig av med alla klädtrasor och börja om på nytt. Vilken nystart det skulle kännas som. Men jag skulle aldrig kunna göra så, har knappt ens förmågan att rensa bort sådant som jag inte använt på flera år "för plagget i fråga KAN ju faktiskt komma till användning NÅGON gång!" Eller? I nio fall av tio inte.

Nu står en rotfruktsplåt i ugnen som väntar på att bli uppäten. Sedan blir det film och smörpopcorn. Får se om det blir The men who stare at goates eller District 9.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar