lördag 21 januari 2017

Hej januari 2017

2016 slutade som det gjorde. Men 2017 har börjat ganska bra.

Har kämpat för en sak på jobbet som nu ger utdelning. Känns så sjukt bra och den här jobbveckan har varit riktigt rolig och harmonisk! Det är så det ska vara, låt det fortsätta på det viset.

På måndag börjar ett nytt kapitel. Oscar är numera färdigutbildad arbetsledare och börjar sitt nya jobb på en byggentreprenad i Göteborg på måndag. Mycket spännande och han är så värd det.

Firade bl a O's examen förra helgen med finmiddag, blommor, Mr P, Nötknäpparen på Lorensbergteatern (en ny Benke Rydman uppsättning), suspekta öldrinkar osv.

Igår startade jag och Maria helgen redan vid fyratiden. Det blev ett antal sötsliskiga drinkar och massor av mini-mat på Pinchos. Sedan gick vi till Biopalatset och såg på Lion. Åh vad bra filmen var! Om jag hade suttit hemma i min ensamhet och tittat hade jag varit helt söndergråten. Så hjärtskärande och fin och åh. Hela publiken satt och snörvlade ikapp.

Nu ska jag gå och förbereda en laxgryta tilla tonerna av det här. HEJ!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar