söndag 5 februari 2012

På't igen

Igår åt vi Cyranopizza, drack öl och såg på Melodifestivalen. Daniel höll oss sällskap. Han kom med bästa tipset till min dator, så nu är den räddad! Jag är evigt tacksam och känner att mina dataskills ökar. Nu är saken biff.

Angående festivalen: Glad över att Loreen gick vidare! Dock skulle The Moniker följt i hennes fotspår. Tyckte jättemycket om verserna i I want to be Chris Isaak. Sean Banan är ett skämt. Flinck är underhållning. Afrodite är sömnpiller blandat med skåpmat. Marie är lam. Och Dead by april är inte så hårda som de tror. Blir intressant att se vad nästa vecka har att erbjuda.    


Snart är det dags för lite födelsedagsmiddag i Myra.

2 kommentarer:

  1. Loreen va bäst tycker jag. Och Marie håller jag verkligen med om att hon var lam. Haha.

    SvaraRadera
  2. Åh Cyrano! Så himla gott :) Jag ska kolla på lite klipp från Mello nu, tyckte det var roligt att Marie inte gick vidare. Kan tänka mig att hon blev svinsur :p Kan också tänka mig att det berodde på mååånga saker. Hihihi!

    SvaraRadera