fredag 5 augusti 2011

Tiden tickar

Semestern den går och går. På måndag är jag tillbaka på jobbet igen. Fattar inte hur fort de här fyra veckorna har gått, men det har varit fyra fantastiskt BRA veckor!

Och i fredags kom ju det superfina vädret. Har spenderat ett flertal lata dagar på stranden och kvällsdoppat i Gäddeviken där vattnet var ljuvligt gott (ovanligt när det gäller Lygnern). Badkontot är med andra ord numera tillfredställt.

Ett ytterst litet axplock av bilder från sommaren:
(Mitt fel att jag aldrig orkar lägga in på datorn.)


















Ikväll var tanken att vi skulle se Freddie Wadling på Liseberg. Frågan är om vädret tillåter?

1 kommentar:

  1. Om vi ska sammanfatta bilderna kan vi ju fastställa att du och jag har hängt en del i sommar och för det vill jag tacka dig! Tack för att du förgyllt många av mina dagar och kvällar! puss min sockertopp

    SvaraRadera