onsdag 31 augusti 2011

Red light

Kunde inte motstå den här röda väskan från h&m. Den är nu min tillsammans med en röd tubhalsduk. Fattas bara att hitta en fin höst/vinterjacka. Min röda kappa gick tyvärr i graven förra året, knapparna flög av hit och dit. Så nu kör jag på rött i detaljerna istället, så blir det förmodligen en svart bas. Alltid lika snyggt. 

Men nu nog med modebloggsleken.

Jag är lätt illamående och speedad på kaffe. Har varit och fikat med Malin, därav kaffet. Vad illamåendet kommer från vet jag dock inte. Förmodligen har jag ätit dåligt. Magsjukorna har nämligen än så länge inte satt igång på jobbet.

Ikväll suktar jag efter lite True blood avsnitt. Streamar säsong fyra för fulla muggar. Det går inte att värja sig. Det är bästa serien, helt klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar