lördag 5 november 2011

En vecka i november

Vilken vecka det har varit. Har nog aldrig varit så kluven och varken vetat ut eller in. Nu har jag i alla fall tagit ett beslut och det känns så himla bra i magen. Helt klart, helt rätt.

Det har också varit en vecka med kvalitetsträffar med fina vänner. Åt tapas och drack drinkar/vin på Cicero i Linné med Elin och Matilda i onsdags. Så roligt att umgås oss, det sker alldeles för sällan. Och igår firades Maria, som fyller år imorgon. Pimplade och tårtade hos henne i Landala och gick sedan vidare ut en sväng.

Idag är jag bara förkyld och slut. Varvar ner och väntar på Så mycket bättre. Jag och Osc har tillbringat dagen med lunch på Pagnini (eller nåt?) i Varberg. Fina Varberg. Blir nostalgisk när jag kommer dit. Saknar faktiskt plugget och mina goa klasskamrater ibland.  

2 kommentarer:

  1. Var jättekul att se dig igår Soffan!
    Varberg är en himla mysig stad, vi åkte ofta dit när vi bodde i Frille, lika långt som till Kungsbacka ju!
    Ska nog också se Så mycket bättre sen! Puss
    Krya på dig!!

    SvaraRadera
  2. Älskade hjärtat! Varberg besöker man BARA på vardagar då jag jobbar så man kan luncha ihop ;)

    SvaraRadera